1. E-POE KASUTAJATINGIMUSED

1.1. Käesolevad kasutajatingimused kehtivad Premium Brands OÜ hallatavast e-poest (aadressil www.mysnack.ee) tellitud kaupadele.

1.2. Müügitingimused ei ole vastuolus Eestis kehtivate õigusnormidega ning vajadusel on antud kasutajatingimustega täiendatud.

1.3. Lisaks käesolevatele kasutajatingimustele reguleerivad kliendi ning teenuse osutaja (Premium Brands OÜ) vahelisi suhteid hinnakiri, praktika ja väljakujunenud head tavad.

1.4. Ostukeskkonnas tellimuse vormistamisega kinnitab klient, et on nõus kasutajatingimustega ning kohustub neid täitma.

2. HINNAKIRI

2.1. Ostukeskkonnas müüdavate toodete hinnad on kõik eurodes ja sisaldavad käibemaksu (20%). Ostukeskkonnas märgitud hinnad ei sisalda saatmis- ja/või transpordikulusid.

2.2. Saatmiskulude hind kuvatakse kliendile ostukorvis pärast nupule „Mine kassasse“ vajutamist. Alates 50€ ostusummast on tarne TASUTA!

2.3. Premium Brands OÜ jätab endale õiguse korrigeerida hindu. Kui Klient edastas oma tellimuse enne hinna muudatuste jõustumist, siis tema jaoks kehtib hind, mis oli arvel kajastatud tellimuse vormistamise momendil.

2.4. Täpsema informatsiooni kauba kohaletoimetamise hindade kohta leiab ostukeskkonnast.

3. OSTUKORV JA TELLIMUSE VORMISTAMINE

3.1 Valige välja Teile sobivad tooted ning lisage need ostukorvi. Tellimust saab vormistada külalisena (ühekordne ost, kus andmed salvestatakse ainult üheks ostuks) või registreeritud kasutajana. Tellitav kogus on vaikimisi 1. Seejärel vajutage nuppu MINE MAKSMA. Kui olete täitnud kontaktandmete ankeedi, siis vajutage nupule ESITA TELLIMUS. Edasi valige endale sobiv transpordi ja maksmise viis.

3.2. Kliendi ostukorv luuakse hetkel, mil ta on vajutanud nupule “Lisa korvi.”

3.3. Toote ostukorvi lisamine ei kohusta Klienti veel ostma.

3.4. Nädalavahetusel tehtud tellimusi käsitleme esimesel tööpäeval.

3.5. Ostukorvis olevad tooted on kuni tellimuse kinnitamiseni saadaval ka teistele klientidele.

3.6. Tellimuse vormistamiseks vajutab Klient nupule “Esita tellimus.”

3.7. Tellimuse vormistamisel valib Klient endale sobiva kohaletoimetamise viisi ning kontrollib saaja maksja andmete õigsust.

3.8. Tellimuses esitatud andmete täpsusest sõltub Kliendi poolt ostetud toodete häireteta kohaletoimetamine. Peale vajutamist nupule “Kinnita tellimus,” vormistab süsteem arve, mille saab koheselt maksekeksuse kaudu tasuda.

4. TOODETE KOHALETOIMETAMINE

4.1. Tellimuse vormistamisel saab Klient valida endale sobiva kohaletoimetamisviisi antud võimalustele.

4.2. Premium Brands OÜ kohustub Klienti teavitama tarneaja muutumisest esimesel võimalusel pärast informatsiooni saamist. Üldjuhul pannakse kaup teele kolme päeva jooksul peale makse laekumist.

4.3. Premium Brands OÜ vastutab tellitud kauba eest selle transportimise jooksul. Kauba kättesaamise hetkest pakiautomaadist, läheb kauba kahjustumise ja/või kadumise risk üle kliendile.

4.4. Kui klient ei lähe kaubale järgi postifirma poolt ettenähtud tähtaja jooksul, siis kannab klient kõik sellest tulenevad paki tagastamisega või pikemaajalise hoiustamisega seotud ning muud tekkida võivad kulud.

4.5. Klient vastutab Premium Brands OÜ edastatud andmete õigsuse eest. Kui klient on edastanud vigased või valed andmed ja seetõttu jääb tal kaup saamata, ei vastuta teenuse osutaja tekkinud probleemide eest. Kui kaup tuleb tagasi Premium Brands OÜ-le, siis postitab Premium Brands OÜ kauba uuesti juhul, kui Klient tasub täiendavad postikulud. Kui klient ei tasu täiendavaid postikulusid 7 päeva jooksul, tellimus tühistatakse ja kliendile makstakse raha tagasi. Tagasimakstavalt summalt arvestatakse maha saatmistasud.

5. TELLIMUSE TÜHISTAMINE JA TOODETE TAGASTAMINE

5.1. Premium Brands OÜ-l on õigus tühistada kliendi tellimus juhul, kui arve eest ei ole tasutud.

5.2. Premium Brands OÜ-l on õigus loobuda kauba müümisest kliendile, kui kaup on laost otsa lõppenud ja seda pole võimalik juurde tellida. Sellisel juhul teatab Premium Brands OÜ viivitamatult tekkinud olukorrast kliendile.

5.3. Premium Brands OÜ ei saa tellimust tühistada pärast kauba väljasaatmist.

5.4. Kui kaup ei sobi või ei vasta Kliendi ootustele, on tal õigus see tagastada 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest. Toote puuduse ilmnemise korral tuleb saata vastavasisuline kiri e-postiaadressile info@premiumbrands.ee. Tagastatav kaup peab olema kahjustamata, kasutamata, siltidega, originaalpakendis ja korralikult pakitud. Raha tagastatud kauba eest laekub tagasi kliendi pangakontole 14 kalendripäeva jooksul alates kauba kättesaamisest Premium Brands OÜ poolt.

5.5. Kauba tagastamise kulud kannab ostja.

5.6. Kui Klient soovib tagastatava toote vahetada mõne teise toote vastu, tasub Klient tagastava toote eest saatmiskulud. Uue vahetatud toote postitamise eest tasub Premium Brands OÜ ühekordselt postikulu. Iga järgneva vahetuse eest tasub klient.